(#2284) 2012. december 04., kedd reggel 3 óra 50 perc

Megvan a novemberi elszámolás. Excel táblába szépen be lehet rendezi mindent, nagyon ott van ez az alkalmazás :) Nem is tudom, hogy lehetne meglenni táblázatkezelő használata nélkül. Persze voltak bajok vele, de nem technikai. Az első hét hat napos volt, az utolsó meg négy, de persze egy valaki ezt nem vette figyelembe. Ez még helyénvaló is lehetne, hiszen az utolsó hét elmaradt napja pont olyan péntek volt mint az első hét plusz napja (egy november másodikát tartottunk meg következő hét szombatján, az volt az, amikor kétszer volt órarend szerint péntek), de mivel a táblázatban amit kiadtam és amin kértem a kollégák heti óraszámát, letanított óraszámát, abban úgy adtam meg a dátumokat, hogy világos, melyik hét hány napos, ráadásul huszonnégyen értették is csak egy fő nem, hát tetszik vagy nem ezt vissza kell adjam, korrekciót kell kérjek. Erre sok idő sajna nincs is, a GSz az év végi átalakítások miatt – megszűnnek :(:( – hamarabb kéri most ezt tőlünk... Ezt még nekik kell leadni – legalábbis amikor erre rákérdeztem telefonon a napokban,majdnem sértődötten kapta fel a vizet a másik oldalon a kollegina, hogy hát persze hogy nekik... Pedig de mennyire nem egyértelmű, a pénteken a Városházán elhangzottak inkább valószínűsítik az ellenkezőjét... Nagyon sok a bizonytalanság...