(#2750) 2015. február 28., szombat

Tegnap jött egy feladatelrendelő levél. Az antiszegregációs kerekasztal felkérte a KLIK-et valami témában felmérés készítésére, ezért bekértek adatot a deszegregációs intézkedéseinkről. Remek. De tulajdonképpen mit is jelent az, hogy deszegregáció? (Nem, nem vagyok hülye, az összetett kifejezés részeinek értelmezése azért megy… Ám ha például mondjuk a „regisztertonna” szót a részek értelmezése alapján akarnám értelmezni, biztosan tévednék…) Szóval még a kulcskifejezést, a deszegregációt sem értem… Nem baj, felhívom a referensünket, ő mindig nagyon készséges… Ha a fenntartó szabta meg a feladatot, akkor ő biztosan tudja, hogy pontosan mit is akarnak, mit is szükséges összeszámolni, leírni, elküldeni. Azonban nem tettem, nem hívtam fel. Nem tehettem. Nincs (nem volt) vonalas telefonunk. Lekapcsolták ugyanis, egészen egyszerűen díjnemfizetés miatt… Most erre mit lehet mondani? Senki nem tehet semmiről, de valahogy a dolgok nem jó irányba mennek. Az a fenntartó aki a deszegregáció iránt érdeklődik, „elfelejtette” a telefonszámlánkat befizetni… Biztosan mindig a legfontosabb dologgal foglalkozunk? Ehhez azt hiszem, jobb is nem kommentárt fűzni… (Update: hezitáltam egy sort, hogy kitegyem-e publikusra ezt – de aztán inkább úgy gondoltam igen, semmint hogy nem… Ha soha senki sem mondja ki, hogy a király meztelen, akkor miért csodálkoznánk, hogy mindenki önfeledten a meztelen király ruháját dicséri?)