(#2601) 2014. június 25., szerda

tamop

 

A tanévnek vége, a vizsgák folynak és sok olyan apróságot, olykor nem is apróságot kell még megtenni mielőtt ténylegesen kitörne a nyári szünet, ami kifelé alig vagy egyáltalán nem látszik. Adminisztráció – egy szóval talán így lehetne összefoglalni. Hogy kell-e ilyen vagy nem, esetenként vitatható (persze feleslegesen mert mindenképpen meg kell csinálni), az meg nem is kérdés, hogy szerethető-e...

Nem sok idő maradt, tennivaló meg elég sok. Így aztán különösen bosszató az ilyen feladat, mint amiről most írni akarok. Valami TÁMOP 3.1.10, fogalmam sincs miként jönnek létre ezek a küdnevek. A projekt címe: „Az oktatásirányítás fejlesztése”. Elsőre azt hittem, szarkasztikus vicc, de nem, komolyan gondolták. Ami a (köz)oktaktásban a legutóbb történt, na az a „fejlesztés” irányába mutat... Erre itt egy projekt, elég vaskos adatigénnyel, na majd ez helyre teszi a dolgokat.

Az rendben van, hogy vannak ilyen TÁMOP-os dolgok. Biztosan nagyon fontosak. Biztosan fizetnek is valakinek valamikor valamennyit ezekért. Hanem ezt a csepp eszemmel fel nem foghatom, hogy akkor miért nekem kell ezzel a vacakkal szívni, miért nekem kell a közoktatási statisztikánál sokkal részletesebben adatokat szolgáltatnom, mi a fene haszna lesz ennek? OK, tudom – de azt nem írom le mert még beperel valaki...