(#2502) 2014. február 4., kedd

Reggel telefonálni akarok, mobilról, a sajátomról. Hosszú évek, talán több mint tíz éve van meg ez a SIM, feltöltő kártya, a NagyBugyiRózsaszín a szolgáltató. A híváslistából keresem a számot, benyomom: kis várakozás, majd lazán közli a géphang, hogy „Az adott telefonszámin előfizető nem kapcsolható.”

Hm, megváltozott volna a szám? Ez eléggé valószínűtlen! Elírtam volna? Kizárt, hiszen nem is írtam be semmit, listából választottam. Próbálom másik számmal, dettó.

Hurrá, köszönjük NagyRózsaszín! Net-en megnézem, fekete listán vagyok talán? A rémes színvilágú lap mintha csak azért lenne olyan, amilyen, hogy a lényeghez nehezebben lehessen eljutni. Azért csak sikerült, nos nem: semmi letiltás, a kvóta is elegendő kell legyen. Mi a fenét tegyek? Hívom a négyjegyűt, persze a mobilomról nem lehet, még azt sem. Vezetékesről igen. A hangmenü pontos megfelelője audiológiásan :) annak ami képi világban a WEB lap: édelgő középkorú női hang mindent elmond ami felesleges, de ami még rosszabb: a második szinten ahol a műszaki problémákat kezelné, olyan menüpontot is említ ami nincs is! Marad a kezelő választása. Na itt be kell írni telefonszámot, persze hogy mire sikerül a kezelőig eljutni elvész az az infó – ha megvolt valahol –, persze hogy a kezelő megkéri, mondjam meg a számot. Nem titok, a kezelő persze biztosra megy, a mondat felénél közli, sok ilyen bejelentés volt, a panasz ismert, a hiba központi, már dolgoznak rajta – felteszem a call centeresek kiképzésének alapvető eleme ezen mondatok minél többféleképpen való elmondatása. Azért csak utánanéz a számnak, kis csend – gondolom ez alatt itta meg a kávéját, beszélte meg a szomszéddal, milyen volt a buli a hétvégén, talán ki is ment pisilni – majd köszöni a türelmet (miért, ha nincs türelem, mi lenne más), aztán közli minden rendben van a telefonommal – ez jó hír, bár nem igaz. Öreg rozoga keveset tudó készülék de minek vitatkozzam, ő elégedett az én telefonommal, hurrá még egy jó hír – aztán közli megint, más szavakkal, hogy a hiba központi, hívjam őket nyolc után, akkor többet tudnak mondani.

El sem mondom, hogy nem hívom, nem érdekel mit mondanak, csak a hiba szűnne meg!

(Update: megszűnt, délre már rendben volt. Lehet, a többség észre sem vette... És ők a legnagyobb hazai szolgáltatók azt hiszem :()